Want your
own Fotopage?








 
SHAFNIE PRODUCTION

By: muhammad shafie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 26-Jun-2007 14:23 Email | Share | Bookmark
sungai terpanjang di semenanjung malaysia

laluan pejalan kaki tepi sg pahang
dari atas tebing sg pahang
jambatan termoden yg pertama d malaysia
assalamualaikum semua member di fp.

kat sini ada skit gmbar yang diambil sewaktu aku ke temerloh, pahang
untuk menyiapkan pasport antarabangsa.
lepas je pasport aku siap, aku ke tebing sg pahang yg dah lama aku tak singgah.
sg pahang nie banyak bg aku makna sebabnya aku dilahirkan diatas umah rakit kat tebing sg pahang ni la.
dalam gmbar dah takda umah tu sebab skarang kerajaan tak bagi dok kat umah rakit.
yang tinggal hanyalah kenangan yang tak mungkin aku lupakan.

ada satu lagi kelebihan kat tebing nie....iaitu ada kedai menjual ikan patin masak tempoyak.
kalau kau org semua sampai disini...carilah kedai pak usop ikan patin.
garenti meleleh air liur korang. skali cuba , mengigau 2 - 6 hari.
insyaAllah di lain kluaran, aku akan masukkan gmbor ikan patin utk tatapan korang semua.

ari tu dan lah jugak aku g makan ikan patin masak tempoyak kat kedai pak usop nie.
danla bersembang dgn promoter sinar harapan (paper org pahang).siap suruh aku antor brita lg....
apa2 hal.....layannnnnnn!!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net